Uudessa Tessossa annetaan asiakkaalle tärkein rooli

1.2.2013 8.24
Uutinen N5-61914

Vuoden ensimmäinen Tesso on ilmestynyt. Lehdessä syvennytään asiakkaan rooliin sosiaali- ja terveyspalveluissa. Miten sosiaali- ja terveydenhuollon asiakaslähtöisyys ymmärretään lainsäädännössä ja kentällä?

                      Askeleita kohti asiakasta

Kansliapäällikkö Päivi Sillanaukee pohtii kolumnissaan, miksi asiakas kannattaa ottaa mukaan palvelujen suunnitteluun alusta alkaen.

                      Asiakas palvelujen ytimessä

Isyysvapaisiin tuli vuoden alusta muutoksia. Miten isäystävällisellä työpaikalla kannustetaan miehiä vanhempainvapaiden käyttöön?

                      Isyysvapaa ja työelämä - isäystävällisyys on yrityksen valttikortti

Tesso on Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen ja sosiaali- ja terveysministeriön julkaisema sosiaali- ja terveyspoliittinen aikakauslehti. Se ilmestyy kahdeksan kertaa vuodessa.