Pääministerit Sipilä ja Medvedev kävivät puhelinkeskustelun
valtioneuvoston viestintäosasto
Julkaisuajankohta
3.2.2016
17.32
| Julkaistu suomeksi 3.2.2016 klo 18.56
Tyyppi:Tiedote
40/2016
Pääministeri Juha Sipilä kävi Pietarin-tapaamisessa sovitun mukaisesti Venäjän pääministeri Dmitri Medvedevin kanssa keskiviikkona 3. helmikuuta puhelinkeskustelun. Keskustelun aiheena oli perjantain tapaamisessa käsiteltyjen aiheiden etenemisen seuranta. Yksi käsitellyistä aiheista oli yhteistyö laittoman maahantulon ehkäisemiseksi. Pääministerit sopivat siitä, että asian käsittelyä jatketaan tämänpäiväisessä puhelussa sovitulla tavalla poliittisella ja virkamiestasolla lähipäivinä.
Tutustu myös
EU:n muuttoliike- ja turvapaikkasopimusta ryhdytään soveltamaan kesäkuussa
SM
Tyyppi:Tiedote
Julkaisuajankohta:9.6.2026 13.12
Maasta poistamista ja maahantulokieltoa koskevat lakimuutokset tulevat voimaan
SM
Tyyppi:Tiedote
Julkaisuajankohta:9.6.2026 13.08
Varautumiskoalitio kokoontui Helsingissä: Venäjä on merkittävin turvallisuusuhka Euroopalle
SM
Tyyppi:Tiedote
Julkaisuajankohta:16.4.2026 14.17