Pääministerit Sipilä ja Medvedev kävivät puhelinkeskustelun
valtioneuvoston viestintäosasto
Julkaisuajankohta 3.2.2016 17.32 | Julkaistu suomeksi 3.2.2016 klo 18.56
Tyyppi:Tiedote
40/2016
Pääministeri Juha Sipilä kävi Pietarin-tapaamisessa sovitun mukaisesti Venäjän pääministeri Dmitri Medvedevin kanssa keskiviikkona 3. helmikuuta puhelinkeskustelun. Keskustelun aiheena oli perjantain tapaamisessa käsiteltyjen aiheiden etenemisen seuranta. Yksi käsitellyistä aiheista oli yhteistyö laittoman maahantulon ehkäisemiseksi. Pääministerit sopivat siitä, että asian käsittelyä jatketaan tämänpäiväisessä puhelussa sovitulla tavalla poliittisella ja virkamiestasolla lähipäivinä.
Tutustu myös
Pääministeri Orpo: Ukrainan menestys on investointi Euroopan tulevaisuuteen
VNK
Tyyppi:Tiedote Julkaisuajankohta:25.6.2026 18.48
EU:ssa valmistaudutaan jatkamaan tilapäistä suojelua
SM
Tyyppi:Kolumni Julkaisuajankohta:17.6.2026 9.08
Kansalaisuuskoe otetaan käyttöön vuoden 2027 alussa
SM
Tyyppi:Tiedote Julkaisuajankohta:16.6.2026 13.21